Politica de Livrare
- Notificări privind livrarea
După ce ați plasat comanda prin intermediul site-ului nostru și coletul dvs. a fost expediat din depozitul nostru, vi se va trimite o notificare prin e-mail la adresa specificată. Acest e-mail conține confirmarea livrării la adresa utilizată în timpul finalizării comenzii și un număr de urmărire (dacă este aplicabil), astfel încât să puteți verifica unde se află coletul.
- Timp de livrare
2.1 Perioada estimată de livrare pentru comenzile în România este între 2 și 3 zile lucrătoare.
2.2 Perioada estimată de livrare pentru toate comenzile internaționale este între 5 și 25 de zile lucrătoare, în funcție de țara de destinație.
- Servicii de livrare
România – Fan Courier, Cargus & Sameday24h
International – Poșta Română
- Costuri livrare
România – de la 12RON (Pretul exclude km suplimentari si taxa de ramburs (de la 3.5RON). Pretul final pentru locatiile cu km suplimentari, v-a fi afisat la pasul Finalizare Comanda)
International – 40RON
- Colete pierdute
În foarte rare cazuri, coletele pot fi pierdute în timpul transportului. Aceasta este o situație total aleatorie și în afara controlului nostru. Dacă au trecut mai mult de 20 de zile lucrătoare de la data expedierii, un colet va fi considerat pierdut în timpul transportului. Vom deschide un caz cu partenerul nostru de livrare pentru a încerca să localizăm coletul. Acest proces poate dura până la 2 săptămâni și după ce partenerul nostru de livrare a confirmat că, coletul este pierdut, vom oferi o rambursare completă sau vom trimite o înlocuire.
- Taxe vamale (doar pentru comenzi in afara UE)
Vă rugăm să rețineți că toate taxele suplimentare, cum ar fi taxele de import și TVA-ul, sunt stabilite de fiecare țară și noi nu avem control asupra acestor taxe. În funcție de valoarea comenzii dvs., vi se poate solicita să plătiți o taxă vamală înainte de livrarea coletului. Vă rugăm să verificați informațiile vamale locale pentru a afla mai multe despre taxele de import.