Retururi si Rambursari

Politica noastră de retur durează 14 zile.

Dacă au trecut 14 zile de la achiziționarea produsului, din păcate, nu vă putem oferi rambursare sau schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. Trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original.

Există situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

  • Orice produs care nu se află în condiția sa originală (desigilat sau folosit), este deteriorat sau are piese lipsă din motive care nu se datorează erorii noastre.

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsul returnat. Vă vom informa, de asemenea, dacă rambursarea dvs. a fost aprobată sau respinsă. Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar suma va fi aplicată automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda originală de plată, în termen de 3 zile lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că suma poate ajunge mai târziu în contul dvs., în funcție de banca dvs.

Rambursări întârziate sau nepreparate

Dacă nu ați primit încă rambursarea, verificați mai întâi contul dvs. bancar / Paypal. Apoi, contactați compania dvs. de card de credit; poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie postată oficial. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 5 zile lucrătoare pentru ca o plată să fie procesată. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la contact@ultraskins.ro.

Schimburi

Înlocuim doar produsele defecte sau deteriorate. Dacă doriți să faceți un schimb pentru același produs, trimiteți-ne un e-mail la contact@ultraskins.ro și trimiteți produsul la adresa furnizată mai jos.

Transport Pentru a returna produsul, ar trebui să trimiteți produsul prin poștă la adresa indicată mai jos.

Adresa noastră de returnare:
SC Ultra Skins SRL
Str. Lipscani, Nr.38, Et.2
Craiova, Dolj 200731
Romania

Veți fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului. Costurile de transport nu sunt rambursabile.

In cazul comenzilor platite in avans (plata cu cardul sau transfer bancar) si neridicate de la sediul firmei de curierat sau Easybox, costul de retur al coletului va fi dedus din suma initiala.

Dacă returnați un produs în valoare de peste 200RON, vă rugăm să luați în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau să achiziționați asigurare de transport. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru produsele returnate pierdute în timpul transportului.